Bridgeclub Geesteren wint Naoberdrive

De Bridgeclub Weerselo heeft dit jaar het Noaber Bridge Kampioenschap georganiseerd.
De bridgeclubs uit Geesteren, Tubbergen, Albergen, Weerselo, Denekamp en Ootmarsum speelden afgelopen zaterdag met hun teams  in Het Trefpunt te Weerselo (Clubhuis van BC Weerselo) om het jaarlijkse "Noaberkampioenschap".

Wedstrijdleider Evert ten Napel had de wedstrijdleiding  (wederom) in handen en e.e.a. tot in de puntjes voorbereid, zodat de bridgers zich konden concentreren op daar waar ze voor kwamen, namelijk bridgen in een gemoedelijke sfeer.
De teams waren uitermate aan elkaar gewaagd en het was tot het laatst super spannend.

Uiteindelijk ging de formatie uit Geesteren met de zege aan de haal: met 55,94% bleven ze Tubbbergen (54,26%) nipt voor.  Weerselo en Ootmarsum volgden met respectievelijk 51.37% en 50,22% .
Albergen en Denekamp eindigden op plek 5 en 6.
Ineke & Wout Borger uit Geesteren eindigden in het individuele klassement als winnaar met 58.10%.
Op de foto het winnende team uit Geesteren.